Sunday, January 22, 2012

Ini boleh buat jiwa kacau sebentar...

ASSALAMMUALAIKUM...hi olzz....

Semenjak dua menjak ni...keinginan untuk memiliki camera compact semakin menjadi-jadi... Adakah ini Keperluan VS Kemahuan?? yaa...jawapanya mestilah keperluan kan. Selain Kereta, Laptop dan Hand Phne..aku amat yakin dan pasti bahawa diri ini perlukan menatang bernama kamera ..memandangkan aku ni boleh dikatakan hantu kamera (mana2 kamera kawan mestiada kelibat aku) yg suka menSnap dan diSnap... so..amatlah wajib tuk aku jadikannya sebagai tambahan koleksi harta...kan?? lagi2 la bila nak masuk bulan2 prktikum yg tak lama lgi ni...haish...parah buat kajian klau tiada bnda ni.... actly...teringin juga pakai DSL..eh...SLR...eh..rRR bebagai tu la semua kan...yg org muda-mudi dok pelayang sana sini tu la..But ..when I rethink it, benda tu tak perlu sangat kot tuk haku for now...cukuplah sekadar yg compact2 jee...ala...da bajet yg ada pun compact2 je...huhhuh

Ok.. a week has passed since I sebok menSurvy camera compact yg comel2.. satu rahsiah yang boleh membuat kan aku jatuh cinta apabila ianya berwarna purple...waahhh...tengok ja pun da jadi cacing kepanasan...Jom skodeng bawah ni...!


The Sony Cyber-shot DSC-TX55 will feature a new digital zoom technology called "By pixel super resolution."
(Photo: Sony)

The camera has these other features:

  • 26mm wide-angle zoom
  • 3.3-inch touchscreen LCD
  • 10 frames per second (full resolution) burst mode
  • 3D-still photos capability
  • dedicated video button
  • 1080i full HD-resolution video capability
Harga bleh buat kering poket juga kot..RM 1k +++...Berbaloi ka tuk dapatkan benda ni tme stdy2?? hemmm... tp ni baru kelebihan ja..kelemahan nya aku tak sure lagi...so sapa2 yg tau apa2 sal camera ni...ketuk2 la aku k...hehehe....

P/S: Comelnya dia...akan kah kumiliki??? Kalau ada rezeki..insyallah...kalau ada yg baik hati nak kasi kat aku lagi best kan...ahhaa...angan2 ja...

No comments: