Thursday, November 18, 2010

Miow dr dia..



Sepasang miow yang dia bg kat aku semalam...comel kan?? mmm...ktanya sebagai pemberian dan diiringi dengan harapan..Harapan yang bukanlah suatu bebanan..tapi kadang2 buat aku rasa terkilan..

Mesti uols pernah rasa cm haku juga kan?? suka...tpi rasa bersalah..ya itulah perasaan semasa menerima miow ni..Dia ckap klau tak suka boleh buang..mm..tp itu kan membazir..membazir kn amalan Setan!haku tak mo jd cam setan..(so aku tetap simpan)hehehe...

Smlam adalah hari last dia di sini..Setelah sekian lama..ini pertemuan kami yang pertama dan terakhir untuk musim ini..tak lma lg kena buka buku baru pd musim yang bakal tiba.. sudah tentu lebih banyak cabaran..dugaan..dan yg pling penting..msih bnyak lg pengalaman serta kenangan perlu digenganm..

Pada Dia yang memberi.. aku ucapkan trima kasih untuk keikhlasan..
Dan untuk Hatinya yang penuh dengan harapan..berbicarala dengan masa..
Dan Tuhan yang memberi panduan..dia juga penentu segala ketentuan..

Dan utk uolz sekalian..hargailah apa yang uolz miliki sekrg..kerana satu masa bila ia hilang..tak ada gunaya lagi mengejar bayang..








Sepasang miow yang comel..kini aku menjadi tuan..